duygu_ozgenc 40+2 haftalık 2 gündür sancılarım var belden vuruyor kadıklara doğru altta baskı var belimin ağrısı sürekli var sancılar düzebli olarak geliyor sancını evde çek diye gönderdiler doğum ne zaman olur acaba 5 6 cm olunca yatırıyolarmış ne yapmam lazım
duygu_ozgenc Selcann94 sağolasın Allah herkesin yardımcısı olsun yapıyım inşallah açılmam hızlı ilerler
duygu_ozgenc Sevgigursoy sancını evde çek 5 6 cm de yatış yapıyorus o zaman gel dediler nasıl anlıycaksam 5 6 cm olunca ağrım da var bakalım iyice şiddetlenirse giderim
Dzeyy duygu_ozgenc kendimi fazlada yormadan yap tabi doguma enerjin kalsın birde hurma tavsiye ederim
duygu_ozgenc Kahve 10 dakika da bir geliyor ama dayanılmıycak gibi değil devlet hastanesine gidiyorum sormam imkansız dayanamazsam giderim
Beyza26 duygu_ozgenc benim de 39+3 sabah çok az kilodun ıslanacak şekilde suyum geldi ama hala bişey yok evde bekliyorum
duygu_ozgenc Beyza26 benim de ıslanıyor ama akıntı diye düşünüyorum birden geliyormuş galiba bende bekliyorum doktor da bu gün baya uyardı her an gelecrk gibi hissediyorum
Beyza26 duygu_ozgenc ilk gebeliğimde birden geldi ama bazılarında sızıntı şeklinde oluyor diye okudum 🤷🏼♀️İkinci gebelik de olsa insan cahil gibi oluyor ya bende ne yapacağımı bilmiyorum 😄
duygu_ozgenc Beyza26 her seferinde insan acemi oluyodur bide biri birini tutması imkansız bence bende bi haftadır hafif ıslanıyorum ama suyu hep iyi diyolar o yüzden su diye düşünmedim birden gelse de farkında olabilsek keşke