Merhaba kızlar
bir haftadır felan bel ağrılarım başladı işte de hep oturarak çalışıyorum ondan kaynaklı da olabilir mi ? Birde vajinam hep ıslak. Bu şekilde ıslak olması normal midir? Yine su gibi akıntım olmasından korkuyorum enfeksiyon olurum diye😔 19+6 haftalığım