Zdgnsym93 Kızlar ben de araniza katıldım Allahın izniyle. Bugün öğrendim anne olacağımı. Sürekli adet olâcakmis gibi ağrım ve sancim var normal mi ? Bu arada adetim 8 temmuzdu. Korkuyorum birşey olmaz değil mi ? 😔
Tugce1803 Zdgnsym93 İlk öncelikle hayırlı olsun canım☺️Çok erken öğrenmişsin. Adetine kadar 2 günde bir aynı yerde aynı saatte kan ver. Artış en az %60 olması gerekiyor.6 bin civarı olunca doktora gidip keseni görebilirsin🌸
Tatlisannedilekk Zdgnsym93 bende 3+0da öğrenmiştim hamile olduğumu şuan 26+3üm🤗 Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin cnm🙏🏻 bebek tutunmaya çalışıyor, adet dönemin yakın ağrının olması normal
Happybsrn Zdgnsym93 gözün aydın sağlıkla kucağına alman dileğiyle 🙏 hiç hamile olmadım 😪😪o yüzden belirtin için bişey diyemeyeceğim ama genelde bu durumu herkes yaşıyor 😀
Zdgnsym93 Hannee yani beklenen adetim 8 temmuzdu. Adetten önce öğrendim ben. En son adetim 9 hazirandi
Zdgnsym93 Tugce1803 aynen canım doktorum 11inde gel dedi tabi çok erken kese vs görünmez sanırım ama bi bakalım dedi. Çok teşekkür ederim sen de inşallah sağlıkla sıhhate kucağına al bebegini🤗💞💞
Zdgnsym93 Tatlisannedilekk çok teşekkür ederim Allahım size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin icim rahatladı 🤗💚
yba Ağrılar olabilir kanama eşlik etmediği sürece sorun yok 😊 İlerleyen haftalarda da rahim büyümesi ağrısı olarak olacak :) Bu arada bende 2+6 iken öğrendim adetime 1 hafta varken 🌷 35 haftalık olduk🙏
Zdgnsym93 yba Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım sagolasin içimi rahatlattiniz çok teşekkür ederim 😍
Madeleine Adet sancısı ve ilk haftalarki hamilelik sancısı birbirine çok benziyor. Bence çok erken öğrenmişsiniz kesin hamilelik var dedi mi doktor? Bu adet sancınız da olabilir cunku🤷♀️
Zdgnsym93 Madeleine evet iki gün önce öğrendim aslında bugün de verdim tekrardan kan testi. Doktorumla görüştüm canım var dedi şükürler olsun 🤗
Hannee Zdgnsym93 canım kanama lekelenme olmadığı sürece korkma sende agrın olunca kendini çok zorlama o anda yat dinlen ilk ay adet olacakmış gibi agrı her hamile yaşıyor hayırlısıyla kucağına al inşaAllah
Zdgnsym93 Hannee evet canım öyle yapıyorum çok fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum zaten doktor da öyle söyledi dikkat et ilk haftalarda diye. Çok teşekkür ederim 💞
monaroza Zdgnsym93 Hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 Ben de 9+4 teyim ama hala ağrılarım oluyo ara ara sanki adet sancısı gibi doktorum da korkulacak bişey olmadığını söyledi 😊hem adetin yakın olduğu için hem de daha çok yeni o yüzdendir tabi yine doktora görünmek şart