Kızlar bugün komtrole gittim ve gecen hafta 2000 kg olan oğluşum bu hafta 250 gr almış (Masallah aşkımaaa) doktorum gecen hafta kilosu cok az demişdi bugün ise iri bir bebek olacak dedi şaşırdım kaldım acıkcası altdan muayenede yapalım dedi 1 cm acıklık var catın normal doğuma gayet uygun dedi çok şükür ama sormayı unuttum ben nekadar sürede acılma ilerliyor acaba yani doğuma nekadar süre kalmışdır merak ettim acıkcası , bana bayramda doğar dedi normalde biz 8.8 i felan bekliyorduk ama bizim bebiş 15 gün önde gidiyormuş