Hdjfmkdkd benim gebeliğimden önce bir düşüğüm olmuştu kürtajımıda Nazlı hanım yapmıştı çok ağlamıştı ameliyathanede bile hep beni sakinleştirmek için uğraştı. Numarasını veriyor acil bişey olduğumda mesaj atıyorum kısa sürede dönüş yapıyor ve bende ikinci olmasına rağmen hala panik ve çok heyecanlıyım. Her sorduğum soruyu cevaplar ultrasonda keyifle bakar çok ilgilenir ben randevu günümü iple çekiyorum çok güzel geçiyor randevulae bir kere olsun gitmenizi tavsiye ederim enerjisi çok yüksek bi doktor :) Hastaneyle ilgilide bu zamana kadar hiç problem yaşamadım ilk gebeliğimde yatışlarım felan olmuştu her yönden sorunsuzdu gebelik için bence bu çevrede en iyilerinden :)