Pazartesi günü 50gr lık şeker yüklemesi yaptırdım. Sonuçları telefonla aldım doktorumdan açlık 60, tokluk 67 çıktı. Bu değerlerin düşük olduğunu az az sık sık yemek yemem gerektiğini söyledi. Randevum 10 gün sonra o zaman daha ayrıntılı konuşuruz dedi. Var mı aranızda böyle şekeri düşük çıkan 🤷♀️doktorunuz ne önerdi siz nelere dikkat ediyorsunuz