Kızlar yeni hamileyken 7.3 cıktı doktor çok yüksek tehlikeli olabilir dedi levotiron kullandım 1 ayda 2 ye indi ama ilaçlara devam edip etmicegimi sormayı unuttum doktor da bisey demedi sizler ne yaptınız değerler normale dönünce kullanmaya devam ettiniz mi ilaçları