seda123 kizlar merhba bn 24+3 hftlik hmilyim Allh izin werrse kzim olcak ama harektlrini cok az hissedyrum pek harktli deqil sizindemi oyleyildi normlmi yani ?
symbsrn seda123 sabırlı ol bence hemen kötü düşünme bende nerdeyse 29 30 da tam olarak hissettim hareketlerini kiloylada alakalı diye biliyorum zayıf olanlar daha erken hissediyor kilolulara göre
seda123 [bilinmeyen] ayneen hklsnz ama isde insan nden pek hrktli deql diye dsunuyor isder isdemez cewrenijde etksi oluyor ..
symbsrn seda123 bencede benimkide kız kızlar kendini biraz naza çekiyor sanırım 😂 bizimkide 2 kontroldede yüzünü kapatıyor göstermiyor 🙈