Ozlem0635 Kızlar bugün kaynanam sordu her ay aşı vurulması gerekiyomuş ama benim bildiğim de sadece tetenoz vuruldum 25+5 deyiz bilginiz var mı?
UrasEgeninannesi Ozlem0635 nerden duyduysa yalan öyle birşey yok 😅 sadece tetanoz aşısı var. Kan uyuşmazlığınız yoksa başka da bişey yok
Pnrr06 Ozlem0635 hayır canım her ay hiç bir aşı yok sadece 20. Haftada 1. Tetenoz 24. Haftada 2. Tetenoz var o kadar eğer tetenoz dozunu 5 e tamamlamak istersen yine 6 ay sonra 3. Tetenoz var ama hamilelikte sadece 2 tane