Bunu ozellikle benim gibi ilk gebeligi olup hipertiroidi hastası gebe arkadaşlarım icin paylaşıyorum. Cunku ben cok araştırmıştım ve maalesef hic bir bilgiye ulaşamamıştım. Benim gebelikten önce hipertiroidim vardı(tsh’ım çok düşük, 0.0001 filan yani, hızlı çalışan türden). İlaç tedavisi aldım. Değerlerim normale geldi. Yalnız çok geçmedi, tekrarladı. Dr lar ameliyat olmamı söylüyorlardı ki gebe kaldım. Şu anda propycil kullanıyorum. İlk gebeliğim, düşük tehlikesiyle karşılaşmadım. Tabi gebelikten önce, ilaç dışında başka sağlık uygulamalarım oldu. Şu anda beslenmeme dikkat ediyorum. Yürüyüşümü yapıyorum. Henüz 18 haftaligiz. Allah hepimize.bebeğimizi sağlıkla kucagimiza almayı naaip etsin.