Gmzmrt80 Elimde egzama var ama artık yok gıbıydı dıkkat edıyordum cıkmıyordu hamıle kalınca daha cok cıkmaya başladı sankı buyuduler kasınıyor hormonlardan mı oluyor acaba
Mihrimah41 Gmzmrt80 of ben de başladı geçen ekimden beri. Geçmişti bi ara gebe kaldım gene azdı 😫 probiyotik destek almak gerek. Bağırsak geçirgenliğiyle alakalı deniyor. Yani üstten krem yağ sürerek aslında sadece bastırıyoruz 😫
Gamzenur0809 Mihrimah41 evet içten gelıyor aslında beş kurus buyuklugunde üç yerde oluştu dermovat kullanıyorum rahatlatıyor