Isklc ben bir sürü sorun yaşadım zaten 37+ 4 Yarın ve sezeryan olacam davlat hastanesine gidiyordum gebelik zehirlenmesi yüzünden şehir hastanesine sevk edildim ama bunlar olmadan isteğim üzerine özele gidip sordum normal doğum 1500 tl sezeryan hangi yöntem olursa olsun 1500 tl dedi.. ılçede binozel hastane var oda bu fiyatı vermişti yani ek bi ücret falan isteyeceğini söylemedi.. normal olursa bir gün ameliyat olursa iki gün kalacaksın dedi.. Ama tabi sonra sorunlar artınca devlet hastanesinde sezeryan olacam yani baştan beri gittiğim doktorum yapacak şehir hastanesine sevk gitti orda yapacaktık ama ben doktorumdan istedim ve yapacak oda herhangi bi fiyat almıyor zaten devlet hastanesi olduğu için..