Türk kahveside olsa filtrede olsada neticede kafein var ve bebeğe geçiyor.Özellikle 5. Aydan sonra demir,hemoglabin eksikliği görüldüğü için bol bol ilaç kullanmaktansa içmemek ya da en aza indirgemek daha doğru bence.Hiç çay kahve içmiyorum ve değerlerim çok güzel.Doktorum takviye yapma gereği bile duymadı.3 ay daha içmeyivereyim nolcak🤗