Hta canım normal doğum mu sezeryan mı diye bir şey yoktur sezeryan mecbur kalınan durumlarda yapılan bir ameliyattır doğumun kendisi aslında başlı başına doğal bir olaydır ve bizim fizyolojimiz buna göre yaratılmıştır… Tabii ki doktorumuzun uygun gördüğü durumlarda sezeryan çok faydalı bir yöntemdir ve bu tartışılmaz ancak lütfen bir tercih olarak algılanmasın… Kendi kendimizi korkutmaya gerek yok, herkesin doğum hikayesi başkadır biz kendimiz için en iyisini düşünelim hep olumlu olalım🙏🏻😊