47gl Kızlar 23 haftalık hamileyim vajinadan sorun yaşıyorum dış bölgede tahriş ve kaşınma oluyor sirke kullandım da daha bi etkisi olmadı çok yakıyor hemen duruluyorum bi fikri olan yada bu durumu atlatan var mı
Ozdmrkbraa 47gl sirkeyi direkt uygulama kuzum içeriğinde ki asit vajinanın kendi yapısına zarar verebilir sulandırıp taharetlenebilirsin ben öyle yapıyorum faydası oluyor ama çok enfeksiyon varsa fitil kullanman gerekebilir