Merhaba
Yarın Allah nasip ederse doğum gerçekleşecek. Bugüne kadar kendimi genel anestezi altında olacak diye teselli ettim. İnanılmaz bir ameliyathane korkum var. Spinal en uygun doğum şekli dedi doktorum. İkiz olması ve miyom olması sürenin uzamasına neden olabilecegini soyledi. Spinal doğum yapan varmı aranızda tecrübelerinizi paylaşırsınız. En azından kendimi yarına hazırlayayım.