Gamssee ah canım maalesef işyerleri acımasız bende dün kontrole gittim 31 haftalık gebeyim rsşim 3 aydır ilk defa izin alıp geldi hastanede işimiz bitince geri gtcekti ama hastanede işimiz uzayınca gidemedi bu gün işyerinde müdüründen ustasına demediklerini bırakmamışlar hatta eşim demiş son 1 bucuk ayı kaldı erken doğum riski var agrısı felan vardı işim uzadı diye 1 ay erken doğursun ne olucak dıyolar mış doğursada kurtulsak dıyorlarmış eşim bır sürü tartışmış aradı beni sakinleştirdim ortalık kötü iş yok napalm işverenin kahrını çekicez mecbur inşallah hemen iş bulur eşin kendini suçlu hissetme senin hiç bi sucun yok