Uzun bekleyişin sonuna geldik bizde ve bende oğlumu kucağıma aldım 🙏 Dün sabah hastaneye geldik yatışım falan yapılacaktı üst kata gönderdiler. Virusten dolayı kimseyi yukarıya almadılar. Bende yukarı çıkıp yatış yapıp inip eşimi çocuğumu görüp öyle ameliyata girerim dedim ama nerdee direk damar yolu falan açıldı tekrar aşağı inmek yasak dendi. Öyle tek başına ameliyata alınyo olmak çok strese soktu beni ağlaya ağlaya doğuma girdim. Önce odada sonda takıldı önlüğümü giydim. Bu arada sondadan aşırı korkardım hiç hissetmedim bile. Ameliyathanede dik bir şekilde oturmam istendi ve sırtıma ine yaptılar. Onun ağrısıda aynı kola vurulan iğne gibi. Sonra bacaklarımda bir sıcaklık hissettim ve uzandırdılar. Önüme önlük çekildi ameliyata başlandı. Doktorlarn ellerinin bütün hareketlerini hissettim o his biraz rahatsız etti. 11.50 de ameliyata girdim 12.05 de oğlumun sesini duydum. Yanıma getirdiler öpüp kokladım yavrumu sonra götürdüler. 15 20 dk sonrada ben çıktım. Çok şükür okdar zor bi doğum olmadı. Gaz sancısı çok çektim karnım çok şişti bol bol yürüdüm onuda atlattım. Biz kavuştuk, darısı burdaki bütün hamişlere 🙏