Kelebek26 kusura bakmasında büyük saçmalamış 🙄 bi anda 500 gr veren bebek denk gelmedi hiç hem daha zamanın var alır daha kilo ayrıca ne alaka ememez sarılık olur tamam kilo önemlide emme refleksi yeterince gelişmişse emer kiloda alır yani 🙄 ben vitaminlerimi hiç aksatmadım sabah kan ilacı öğlen regenesis max akşam kalsiyum d vitaminli ve magnezyumumu aldım beslenme olarak sabahları 5-6 ceviz kaşar peyniri ve yumurta avakado yedim mutlaka öğlen nesquikli süt muz ve maden suyu içtim akşamda hamur işi yerine et balık tavuk yedim ve yatmadan yine koca bardak nesquikli süt içtim her beslenmeden ve ilaçtan sonra soluma yatıp en az 30 dakika uzandım belki daha çok alırdı ama bide oğlum var onu emziriyorum o yüzden anca +700 gr oldu 😊