Rum Bende esentepeye gidiyorum. Hastaneye zaten dünya para veriyoruz yani istemeleri ne kadar saçma içimizden gelirse zaten yapılır böyle şeyler 😀 Ben eşimi tembihleyim para falan istiycek olurlarsa vermesin o parayla oğluma ekstra bir şey alırım 🤣 Ama doktorumu çok seviyorum ona baklava yada böyle çikolata tarzı bir şey yaptırmak isterim sonuçta 9 ay kahrımızı çekiyor 🤣