perihankrkya Sueda29 ben çiçek alıyorum abur cubur alıyorum birde ev için güzel şeyler geliyor mutfak eşyası dir odur budur aliyorum😊 ama genelde şok tan alıyoruz herseyimizi😊
Aygul01 Sueda29 konuyla alakası olması değilde neyi öğrenmeyi çalışıyorsun. Onu biraz daha acarsan daha iyi yardımcı olabiliriz belki.
A_S_K Sueda29 Ben evimin tüm alışverisini şoktan alıyorum. Genelde bim ve a101 bozuk oluyor gıdalarda. Hepsi değil ama çoğunlukla
Sueda29 A_S_K şoktan neler alıosnz marka olarak önerdğnz bişeyler varmı mutlaka şunu al bunu al dediğinz
EbrarBilgem Sueda29 ekici süzme peynir kaşar peyniri alıyorum pirinç ve bulguru bimden alıyorum makarna 101 den de alıyorum fark etmiyo deterjan alıyorum süt yoğurt yani hemen hemen herşeyi alıyorum kısacası bilindik marka olduğu sürece bi sıkıntı olucağını sanmıyorum şuana kadar da yaşamadık çok şükür ☺️Ama reçeli hiç satın almıyorum kendim yapıyorum falannn
A_S_K Sueda29 Şokun kendi markalarından cok memnunum ben MİSS marka. Piyale unu, mayası, sucuğu, çayı, kaşar peyniri, yoğurdu, sütü, süzme peyniri ,lio siyah zeytin.. Her şeyi ☺️
perihankrkya A_S_K evet bende şoktan alırım ailem de oradan alır hep 😊 a101ve bimden ev eşyalarıni alırım genelde 😊
A_S_K perihankrkya Ya geçen yıl hep bimden alırdık ama inanılmaz bozdu. Tadı falan her şeyi değişti..cogu ürün ya bozuk ya tarihi geçmesine bir kac gün kalmış oluyor. Daha bir hafta olmadı eşimle hamburger koftesinden zehirlendik. İğrençti. Tsrihine baya var. Sabaha dek mide bulantısı, bas dönmesiyle zor sabah ettik. Unuyla ne yaptiysam ciğ kalmaya başladı tuzundan 5 kaşık atıyorum anca tadı oluyor yemeğin falan derkeen, şok açıldı ve hemen bimi bıraktım. İğrenç rezillik. Şok harika kaliteli.
yigitalpinannesi40 Dün a101 den izmir tulum peyniri aldım baya hoşuma gitti Ankara çubuk turşusu aldım bir oturuşta bitirmişim hepsini baya iyiydi tadı. Ben genelde bimden aylık alışveriş yapıyorum ufak tefek şeyleri a101 den alıyorum