Ehnr Damalakko öğrendim ama yanlış öğrendim henüz çok erken bişey demek için o haftalarda doktorum bana kız demişti ve gittim pembe pembe şeyler aldım 16. Haftada yine gittim Suprizzz!!! Aa bunun pipisi varmış dedi doktorum birde tecrübeli bir doktordu.O yüzden çok küçükken yanılma payı çok oluyor bilginiz olsun
Cansucasalin Ehnr elbette 12. Hafta erken en net 15. 16. Hafta da belli oluyor ama 12. Haftada öğrenenler var bende şaşırıyorum🤷🏼♀️
Damalakko Ehnr ben çok sabırsızlık ya bugün ben çok ısrar edince baya bakmaya çalıştı henüz oluşmamış dedi sonra kız diyebiliriz dedi merakım eşya almak yoksa sağlıcakla gelsin 😘🙈
Mervemeric Merhaba arkadaşlar bende yeniyim araniza alırsanız sevinirim 15+3 günlük hamileyim bende hala cinsiyetini öğrenmedim iki oğlum var inşallah buda kız olur
Cansucasalin Mervemeric canım aramız da bir gün var 😅 vallaha ben ogrendım kız dediler ama korkuyorum hala , ya yanılma olursa diye 😅🥰
Mervemeric Cansucasalin inşallah benimkide kız olur pazartesi günü kontrolüm var belli olacak bakalım artık son adet tarihin ne peki🙂
nur_mom Ben geçen hafta 12+2 de öğrendim. Doktorum kendisi söyledi erkek gibi dedi. Ama biz hiç ogrenmemis gibi davranıyoruz kimseye birşey demedik🙊 Burada sonradan değişen cinsiyetleri okuyunca bir sonraki kontrolde kesinlestiririz diye düşünüyoruz😊
Cansucasalin nur_mom erkek çocukları erken belli ediyor demek ki kendini ultrason da baktığınız zaman çıkıntısı var mı yok mu diye baksaydınız keşke 👼🏼☺️🙏🏻
Damalakko nur_mom bizde kimseye söylemeyeceğiz çünkü önce netleşmemiş bol henüz dedi sonra kız diyebiliriz dedi 16 haftalıkken gideceğiz tekrar bakalım orda netleşir 😻hepsi sağlıcakla gelsin
nur_mom Cansucasalin aslında bir fotoğraf var ama anlayamadım o fotoğraftan birşey 😅 https://hizliresim.com/AASlCZ Bu fotoda nere bacak nere kollar 😅 https://hizliresim.com/MHbiMH Bunda da bir çıkıntı var ama o kalın görülen yer bacağı mi yoksa plesanta mi anlayamıyorum😊