symbsrn bende cuma gunu olcam inş. İlk sezaryen di buda öyle olcak inş. İlk olarak yürümen çok önemli CNm bol su bol nescafe iç başarısı falan olmaması için. Ağrım var diye yatarsan iyileşme sürecini uzatırsın ve bebeğini hemen emzir ilk yarım saat önemli bana gebelik hemşirem öyle dedi eğer belden olacaksan . Onun dışında yiyyip içeçegin zaman komposto türü şeyler ye sütün olsun hem de tuvalete çıkabilesin aklıma bunalr geliyor sormak istediğin bişey varsa bildiğim kadarıyla cvplarım 😊