Masal20201995 Merhaba doktorum herhangi bir kan pıhtılaşmam varmı yokmu bakmadan kendisi bana oksapar 4.000 mg ve coraspin verdi kullanmam doğru mu
zeyzey95 Masal20201995 ben iki düşük yaptım pıhtılaşma testi yaptırmadım 12 hafta iğne kullandım şimdi corasprin kullanıyorum
Nurmine Masal20201995 daha önce kayıpların var mı? Benim 3 kaybımdan sonra pıhtılaşma testi yapıldı iki gen de hafif pıhtılaşma varmış. Bu sefer hamile kalınca doktor Coraspin yazdı sadece iğne yazmadı. Pıhtılaşmaya bakmadan Coraspin verildiğini duydum ama iğneyi duymadım hiç
Sezensu Masal20201995 Bana da test yapılmadı sadece coraspin kullanıyorum önceden bir düşüğüm falan yok şükür
Masal20201995 Anneolmayahasret hayır doğal yolla hamile kaldım kürtajdan 2 ay sonra tekrar gebe kaldım şuan 17. Haftamdayım@
Humaninannesi20 Ben de önlem amaçlı 0.4 oksapar kullanıyorum trombofili paneli testi yaptıramadan hamile olduğumu öğrendim.Öncesinde kalp durması sonucu 9 haftalık kaybım vardı akrabalarımda genetik pıhtılaşma var o sebepten başladık
Nurmine Masal20201995 o yüzden vermiş demek ki çünkü kalp durmalarından sonra ki gebeliklere veriliyor önlem amaçlı.
Anneolmayahasret Masal20201995 ozamn igneyide hapida kullanmaniz lazim bi kurtajiniz varsa sebebi pihtilasma olabilir riske atmayin kullanin
Humaninannesi20 Masal20201995 O zaman doktorun o yüzden vermiştir bana sordu akrabalarında var mı diye dedim 4 5 kişi beyin pıhtısından kalp pıhtısından öldü.Yaşayan çocuğun var mı diye sordu yok diyince o zaman başlayalım dedi