Wonderanne canım çok şükür gayet iyi bence 2.500 üzeri normal görünüyor zaten merak etme. Ve de diğerlerinin kilosuna bakma benim bebeğim de kilo alamıyor geçen hafta 50 gr aldı sadece 34. Haftadayız biz de 1700 lerde kilosu. 2,5 kilo olur inşaallah diye dua ediyorum ben de. Plesentam beslenemiyormuş. Sağlıklı olsunlar inşaallah, merak etme kilosu gayet iyi ❤️ Rabbim sağlıcakla kucağına aldırsın