Pnrucmk Fatma bende 28 deyim canim erken dogum suphesiyle muayene etti ama hic bisey anlamadm korkmayin
DilekYldrm Bende 35+3 deyim pazarteside benim kontrolüm var bende en son 32. Haftamda gittim 2400 du kilomuz bebek kilo almaya devam ederse normal dogum yapamiycam sanırım 😯
Glsmumul Kızlar bebekleriniz doğum pozisyonunu almislar mi ? Ben 34 um şuan dün kontrolümüz vardı hala makat duruyo bizimki. Normal doğum istiyorum. Benim gibi sonradan bebisi dönen oldumu merak ediyorum