Mervemelih Kızlar bugün 12.haftama girdim. İkili tarama testi için 13+4 te gitsem geç kalmış olurmuyum ? Yani 13 temmuzda
Deletedmom54 Mervemelih Ben de 13+0a randevu aldım dr 14e kadar yapılabilir demişti bana. Benimki de 16 temmuzda ☺
rumeysabay Canım ben de bugün 12.haftama girdim.Benim ikili tarama için randevum da 9 temmuzda,tam 13 oluyoruz.Doktorum o hafta al randevunu demişti,senin için de sorun olacağını zannetmiyorum.