Kızlar selam, dün kontrolüm vardı 36.haftamdayım doktor ultrasonda bakarken bebeğimin testislerinden birinde su toplandıgını soyledı ama doğumdan sonra geçebileceğini erkek bebeklerde sık görüldüğünü sonrasında takip edileceğini ve çok önemli olmadığını soyledı, ben öyle takılmadım doktorum böyle konusunca da eşim biraz pimpiriklendi başına böyle bir olay gelen oldu mu acaba doğumdan sonra düzelen vs ?