MihricanA Arkadaşlar bu gün ikili tarama yaptırdım nt değeri 0.8 cıktı anlayamadım doktor biraz kalın falan dedi o bu doğru düzgün açıklama yapmadı. Risk var mi yoksa normal mi?
MihricanA Ozgee11 Öyle dedi bende anlamadım eşimle akraba olup olmadığımızı falan sordu doğru düzgün açıklama yapmadı
Ozgee11 MihricanA canım ya değeri yanlış duydun yada doktorun dediğini. Eğer gerçekten 0.8 ise çok iyi. Burun kemigi de olması gerekiyor tabi. Daha birçok faktör ve senden alınan kanla istatiksel bir sonuç çıkacak. Umarım bir sorun yoktur
MihricanA Ozgee11 Insallah öyle dedi pek anlam veremedim birsürü sorular sordu bir de doppler ne demek 6i gibi bisey yaziyor orada da
Satituglu1 Kafam cok karisik daha once 25 haftalik bebek kaybettim bir suru sorunlari vardi simdi 13 haftalik hamileyim yasim 35 cok korkuyorum
MihricanA Satituglu1 Doktorlar hep korkutuyor biz de kendimize vesvese veriyoruz. Icimizi ferah tutup stres yapmamamiz en doğrusu. Rabbim sağlıklı bir sekilde kucağımıza almayi nasip etsin ♥️