Selam kızlar bugun detaylı randevum vardı 21 haftalık olduk. Doktor çok önemli değil ama bir hafta geriden geliyor dedi. 405 grammış bana çok az geldi. Yararlı olan herşeyi de yiyorum açıkcası. Bunun için bana coraspin verdi 1.5 içicem günde hap da küçücük bişeymiş zor bölüyorum ortadan ikiye. Sizin bebişler kaç kiloydu 21.haftalarda geriden gelen sonra düzelen oldu mu bunun için coraspin kullandınız mı.? Rabbime şükürler olsun başka bir sorun görmedi doktorumuz. Allah herkesin evladına sağlık versin inşallah..