Öncelikle merhaba hanımlar, artık benimde bir doğum hikayem var💁🏻♀️ Yavrumu kucağıma alalı tam 9 gün oldu ve ben ancak yazabiliyorum. Evet doğuma gelirsek 22 haziran gecesi 12 gibi benim düzensiz sancılarım başladı ama öyle düzensizki ben yalancı doğum sancısı diye pek oralı olmadım ama o gün gece 12 den sabah 6 buçuğa kadar düzensiz sancılar çektim neyse ertesi gün oldu yine sancılarım devam ediyordu ama bu sefer düZenli saatte 1 geliyordu sancım sürekli idrarım geliyor gibi oluyo ama lavaboya gittiğimde hiç bişey yoktu. Akşam üstü 5 gibi lavobaya girdiğimde nişanımın geldiğini gördüm ve hemen doktorumu aradım bilgilendirdim 7 de burda ol dedi ve apar topar hastaneye gittik ama bu arada sancılarım 10 dk da bire düştü, hastaneye gittiğimde hemen nst ye bağladılar ve sancılarım 10 dk bir çıktı ama doktorum beni eve yolladı boşuna burda sürünme sancılar 5 dk altına düşerse gel dedi biz eve gittik. Eve gelince sancılarım 7 dk altına ve artık gece 11 de 2 dk nın altına düştü artık sürekli sancı çekiyordum biz tabi yine apar topar valizimizi alıp hastaneye gittik. Doktorum hastanede olmadığı için nöbetçi doktor muayene etti ve 7 cm açıklık olduğunu söyledi hemen beni yatışa aldılar artık kesindi normal doğum yapıcaktım bi yandan öyle korkuyordum ki bi yanda da dua ediyordum Allahım işimi kolaylaştır diye ve gece 12 de yattığım hastanede gece 01:52 de yavrumu kucağıma aldım çok şükür.. evet doğum çok zor benim kolay olmadı ama yavrumu Hamza Demir’imi kucağıma alınca herşey geçti. 38.haftada gelen mucizem benim❣️ Rabbim diğer hamile arkadaşlarıma bir an önce kurtulmayı nasip etsin 🤲🏻 Hakkınızı helal edin uzun oldu biraz ama daha saatlerce anlatabilirim 🙈 herkese hayırlı günler💕