Tuce27 Dün 11 saat suni sancı sonrası seseryan oldum bebeğimin kalbinde delik oldugu için yoğun bakıma alındı yarın taburcu olucam dua edin lütfen bebeğimi versinler yarın bana burda bırakıp eve gitmek çok zor olucak dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻
Ozgee11 Tuce27 Hayırlı zamanda bebeğin de taburcu olur kavuşursunuz canım önemli olan sağlığının yerinde olması. Önceden görülmemiş mıydı kalbinde delik olduğu