Beyzaalvi Kızlar 20+2 haftalık gebeyim de 7 temmuz salı günü detaylı ultrasonum var bana bilgi verirseniz çok sevinirim tok karnına mı gidiyor yüzünü görmek için ne yapmam gerekiyor
zeyzey95 Beyzaalvi tok git canım bebek daha hareketli olur ultrason saatinden bir saat önce de çikolata meyve suyu yersen yüzünü görme ihtimalin artar
Bahartesi Beyzaalvi Dün gittim tok karnınaydım. Sıkışık olmayacaksınız. Bebek uyuyordu. Güzelce görünsün diye doktorum karnıma üç dört gez tok tok vurdu. Elini yüzündeydi görünmüyordu. Sonra parmağını ağzına koydu öyle bir fotoğrafı var.
Tatlisannedilekk Beyzaalvi ben yarım saat 45dk önce karnımı doyurup üzerine de çikolata yemiştim cnm hiç zorlanmadan bakıldı oğluma
bebegim_28 zeyzey95 1 saat önce çok değil mi acaba bende gircem de 10 gün sonra ben 5 10 dk önce yemeyi düşünmüştüm yanlış mı düşünmüşüm🤔
zeyzey95 bebegim_28 arkadaşıma doktoru öyle demiş canım hemen yiyince etki etmiyor olabilir bilmiyorum yani 1 saat önce çikolata ve vişne suyu iç demiş bende yarın giricem öyle yapıcam
Aygul01 bebegim_28 arkadas Dogru soyluyor yarım saat filan öncesinden yenmesi lazım ki sinsin, yedigimiz direk bebege gitmiyor ya 👍🏻
bebegim_28 zeyzey95 çok saolun bu bilgileri kaydettim inşallah 10 gün sonra kullanırım 🥰 hayırlı haberler alın inşallah 😊
bebegim_28 Aygul01 Hımm doğru işte bilemedim de ondan sordum önceden yiyip gideyim bari valla burda okumasam odaya girmeden önce yerdim herhalde teşekkürler😁
Gunsss Dondurma da çok hareketlendiriyor yolda giderken yiyebilirsiniz. Bir de doktorum kuru meyveler kana çabuk karışıp hareketlendiriyor demişti
Beyzaalvi Ya bide benim aşırı tüm vücudum ağrıyor 3 gündür progestan kullanıyorum da bebeğimin hareketlerinide hissetmiyorum normal mi