Sumeyyekaya ama sen ilaçlarlarını düzenli olarak alırsan Allah ın izniyle hiçbişey olmaz canım kalbini ferah tut 🤗 hatta bence eğer kafaya takan evhamlı bir insansan 37. Haftada direk sezeryan ol kendi isteğinle. Zaten 37 den sonra dünyaya çok rahat uyum sağlıyor bebişler 🤗 Hayırlıca sağlıklı sıhhatli bir şekilde yavrunu kucağına alırsın inşallah 🙏🏻