Leman3 Nuwabe xanimin yaninda 1 ol bunnan evvel olmuwam. Yaxwi hekimdi. Her weye deqiqliyinen baxir. Eslinde meni o vaxt Nuwabe hekimin yanina oz hekimim gondermiwdi. Ama nedense indi Analizler ve USM ucun Aysmed klinikasina yonlendirdi. Orda hansi hekimin daha yaxwi oldugunu soruwdum dedi hamsi yaxwidi o klinikanin analizlerine de guvenirem. Sadece icim rahat Olmaq ucun maraqlanmaq isdedim.