39+5 olmustuk ben daha onceden bekliyordum ama 40 haftasini doldurmak uzere geldi dun yani cuma gunu muayne icin gelmiştik doguma almadılar ama herseyin yolunda dogum olabilir dedi doktorum ayni gun kendimi o kadar halsiz hissediyordum ki uyukluyordum resmen sonfa uyumak icin yataga geçtim tam dalacakken cok yuksek bi sanci ama ben sanci degildir dedim çünkü hani kabız olunca gazin oldugunda cok canin yanar ya ondan cok daha yuksekti cok sık lavoboya çıkmaya basladim baktim her seferinde camasirim baya ıslanmış onun da akinti oldugunu düşündüm sonra birden cok fazla su gelmeye basladi sonra hemen esimi uyandirdim hastahaneye geldik 3 cm açılma vardi sadece su oldugu icin aldilar doguma sonrasinda sancim baya artti gece 2 den sabah 7 bucuga kadar çektim tam 7 bucuk olacakti kimse yok yanimda ama bebegin geldiğini hissettim cunku son saatler her sancida ikindim hemen bagirdim ebe geldi direk dogum cunku pasamin kafasi çıkmıştı bile nerdeyse tam saat 7.30 nisan 21 paşam geldi cok sukur suan iyiyiz ikimizde sanci esnasinda ikinmaniz tavsiye ederim herkese hayirli dogumlar insallah 🙏😇💕💕