Benim de hamile miyim diye bir heyecan gittiğim ilk konrtrolümde kese mese yok sağ tarafında kist var ama boyutu ameliyatlık değil demişti sayın doktorum😂. Şok olarak çıkmıştım.😬Sonraki gebelik kontrollerimde herhangi bir şey denmedi ben de sormadım.😊Sizinde böyledir belki.🌱