Sermec27 inşallah çok kolay geçecektir. Başınız sağ olsun ayrıca. Allah sabırlar versin. Anladığım kadarıyla sizin perdenizi önlem olsun diye de alıyorlar sizin için çok büyük sorun teşkil etmiyor. Hiç öyle aklınıza getirmeyin çocuğum olmazsa diye. Bakın ben bu kanama şikayeti ile gittim doktora perdem olduğunu öğrenmemle beraber yumurtalıklarımın neredeyse hiç olmadığını öğrendim. 0,50 değerim vardı amh değerim. Bu da 46 yaş üzeri bir kadın demek oluyor. Yani menapoza girdim giricem. Ki daha yeni evliyim evleneli 9 ay olmuş. Hiç çocuk istemiyorum. Perdeden dolayı afedersiniz zaten doğru düzgün ilişkimden bir şey anlamamışım bir de çocuğumun olmasının çok zor olduğunu öğrendim. 2-3 ay süre verdi doktor olmazsa aşılama bile yapmadan direkt tüp bebek olacak denildi. Çok şükür ki sonuncu ayımda hamile kaldım. Ben hep düşünüyorum her şerde bir hayır vardır diye. Bakın siz ne güzel hamile kalabiliyorsunuz. Elbette yaşadığınız çok zorlu bir süreç asla sizi sizin gibi anlayamam. Allah göstermesin. Ama içinizi hiç korkutmayın. Ben hep inandım siz de inanın. “Benim sağlıklı bir çocuğum olacak belki daha uğraştırıcı ama yine de olacak” buna inanın 🧡