Benim de altıncı hafta kan testlerimde yüksek çıkmıştı. Gastroentorolojiden randevu alın. Orda ultrasonla bakıyorlar. Benim saframda taş çıktı. Ama karaciğer enzimlerinin yanında başka değerlere de bakıyorlar. Onlar yüksek değilse takip ediyorlar, eğer ilerleyen haftalarda düşerse hormonlarla alakalı bir yükselme olabilirmiş gebelik nedeniyle. Benim düştü ilerleyen haftalarda şu an normal. Her ay kontrol ettiriyorum yine de. Bir de daha önce kullandığınız vitamin tarzı şeylerden ya da folik asitten de olabiliyormuş. Ama mutlaka düşüp düşmediğini takip ettirmeniz gerek.