Busekrkmz benim sağ kasığıma sancı girdi düzenli kasılmalarım başladı bende anlamadım 3. Dogumumdu hiç sancı cekmemiştim akşam 6 ya kadar bekledim görümcem dedi gidelim die meğerse bebeğim doğum pozisyonu almış kafasıyla rahim duvarini inceltmis az daha bekleseymisim kanamam başlayabilirmis