Pelinadar 17.haftaya girmek üzereyim, birkaç önce doktoruma sordum zararlı dedi. Doğal boya ile sıkıntı olur mu dediğimde ise doğal olduğunu nerden bileceksin, herkes malına iyi der gibi şeyler söyledi. Bence de haklı, 5-6 ay daha beklerim ama riske atmam bebeğimi