Defnelokusu benm sadece 7. Haftadan 10. Haftaya kadar oldu 1 haftadır hic bise yok bütün belirtiler gitti bazen endişeleniyorum acaba bise mi oldu diyorum ama hicbi lekelenme kanama flan şükür olmadığı için iyidir heralde diyorum. Sadece günde 1 kere flan sol tarafmda çok hafif bi kramp şeklnde oluyo onun dışında hic bisey yok sanki hamile degilim 🤷🤷