Kııızlarrr merhaba 🌸 Trendyol dan bu elbiseyi sipariş verdim, biraz tereddüt etmiştim açıkcası ama çok beğendim 🧸 Almak isteyen olursa diye paylaşayım dedim, tiril tiril, iç göstermiyor, boyu gayet iyi, aslında hamile elbisesi değil ama bence çok güzel hamile elbisesi olur 🙊 Armonika mağazasından kargo ile birlikte 66 tl ye geldi. Farklı renkleri de var. L bedenini aldım ben 🥳 Bu arada ütüsüz ve kırışık deneyim diye giydim 🤭
