[silindi] Beyza9197 Canım keseyi göremesende folik asit başlanıyor ben 3haftalıkken öğrendim hemen gittim folik asit kullanıyorum tsh yüksek çıktı ilac kullaniyorim progestan ilacı kullanıyorum
ceren63 Beyza9197 doktor bana 7. Haftada gelmemi söylemişti ilk. Daha öncesinde kese görünse bile kalp atışı duyulmadığı için anneler strese girebiliyor demişti.
Cicilibicili Beyza9197 betan iki günde bir 2 katına yükselicek ya hesap et onu. Böyle biraz 3000 falan olsun o zaman git canım çünkü erken gidince falan gözükmeme durumları oluyo telaş falan yaparsın.
Beyza9197 [silindi] folik asit ve kan ilacı dün saglık ocagımdan yazdırdım doktorla telefonda konuştum şuan görünmez 1 hafta sonra gel dedi o yüzden gitmedin saglık ocagından yazdırabikirsin folikasit dedi
KubraaaD Ben 4 haftalıkken gittim keseyi gördüler. Sonra orada testler yapılıyor. 5 haftada tekrar çağırıyorlar.
[silindi] Beyza9197 Anladım canım o zaman sonra gidersin ben ozel hastanede yaptirmistim kan tahlili hemen gittim iyi ki gitmisim diyorum tsh yuksekligim cikti cunku
Beyza9197 [silindi] bende ondan korkuyorum ama 2 3 doktoru aradım özel gelmene gerek yok diyorlar anladım bişey içimde rahat etmiyor
[silindi] Beyza9197 Bekle istersen canım keseyi 6.haftada gordüm 3 hafta bekledim keseyi gormek icin beklemekte zor oluyor ama keseyi ve kalp atisini ayni anda duyarsın daha iyi olur
KubraaaD Beyza9197 benim 500 falandı hatırlamıyorum. Kese gördüm ama daha net olması için haftaya gel betaya da bakalım dediler. 5. Haftada Çok şükür beta değerimde yüksek çıkmıştı. Kesedende emin oldular..
tugce67-67 Beyza9197 canım gidebilirsin ben 5 .haftamda öğrendim hemen gittim.doktor vitamin falan başlatmıştı