Kızlar 38+3 üm dün biraz ishalim başladı bugun de var yine vede midem bulanıyor bişey yiyesim de gelmiyor. Pazartesi çatı muayenesi olmustum doktorum 1 parmak acıklık var dedi Bi gun boyunca da kahverengi lekelenme olur normal Bi gun sonra gecer dedi ama benim lekelenme halen devam ediyor acaba diyorum nişan mı geliyor yavaş yavaş. Arada kasıklarım agrıyor belimde hafiften agrıyor ama cok değil. Bide Bi kaç gundur baş agrım var. Var mı benim gibi olan