Ozgecetindag 21 haftalıgım Kızlar ayaklarım şişmeye başladı sanırım ödem kurbanlarından olucam ve yere basamıyorum bugün topuklu giyince şişer cıkarınca yere basamazssınız iğneler batar tamda bu sekilde rahatlamam için ne yapabilirim hiç bilmiyorum ve cok sıcak basıyor çarpıntıya dönüşüyor fikir verebilirmisin önlem ne yapabilirim
Tucenur Ozgecetindag hiç bi çaresi yok 😔 30 haftadan beri cekiyorum 35 haftamdaym sadce ayaklarını uzatman gerk biraz yüksege anca ozaman cok şişmiyo ayakta kalınca ve oturur sekılde olunca asırı şişiyo . Sıcak konusuna gelince hayata terlemeyen ben artık kollarımdan su gibi akıyo onada yapıcak hiç bişe yok 😔
Deletedmom281 Ozgecetindag 🌾 ödem için haftan çok erken. Trombofili (pıhtılaşma ) gibi bir rahatsızlığın olabilir mi ? Emboli, derin ven trombozu geçiriyor olabilirsin çok dikkat et
ceren63 Ozgecetindag bol yürüyün ilk başta acı verici oluyor ama sonradan iyi geliyor. Bol su için. Karbonhidrat ve tuz tüketimini kısıtlayın mümkünse bırakın. Ananas tüketebilirsiniz. Otururken de ayaklarınızı yükseğe uzatın
Alw Ozgecetindag bol su için ve ayaklarınızı otururken uzatın. Ayak yanması bana da oluyordu ama geçti.
Ozgecetindag Tucenur hiç sorma canım ya bende öyle ve bulundugım şehirde cok sıcak olan bi şehir klima acsam üşüyorum açmazssam sağa sola yatıyorum tepe takla atarak yatıyorum şekilden sekile giriyorum yok olmuyor bende öyle durdugum yerde terliyorum ayaklarda yeni başladı napıcagımı bilmiyorum :(( bir an önce saglıkla doguralım çekeriz herşeyi olsun diyoruz ama yıprandık be😅 mahfetti minikler bizi🥰😍
Tucenur Ozgecetindag evet artık diyorum ki yeter allahım gücüne gitmesin ama cok fazla daraldım sıkıldım ama sonucu güzel olacak inşallah ☺️ Az kaldı sıcaklarda hiçç cekilmiyo 32 gün kaldı erken gelmezse tabiki ama nasıl sabredicem bilmiyorum 😀
Tucenur Jiji-m o sadce anlık serinletiyo ama 2 dk sonra yine aynı allah yardımcımız olsun sonlara dogru sıcaklara denk gelince cok kötü 😔
Ozgecetindag Tucenur sizin bitmiş ben napayım😅 koca bi zaman var daha ben daha ekim sonunda dogurucam saglıkla gelsin minik🙏
Ozgecetindag Deletedmom281 bunların ne oldugunu hiç bilmiyorum ödem olarak düşündüm direk ayakların şişmesi ile alakalı mı bunu yazdın bi araştırıyım ne olduklarını belki dediğin gibi dikkate almam gereken birşry olabilir😔
Deletedmom281 Ozgecetindag 🍂Senim bir de gebelik kaybın vardı dediğim şeyleri netten araştır ne demek istediğimi daha iyi anlarsın. İnşallah onlar değildir 🤲🏻
Ozgecetindag Deletedmom281 aman allah korusun zaten bikaç gün önce risk korku yaşadım 10. Haftamda düşük tehlikem vardı onuda atlattım dediğin gibi bi kaybım da var😔 bakıcam ne olduklarına saol🤲
Ozgecetindag ceren63 evin içinde yürümek bile şu an acı veriyor bana yanıyor resmen soguk suya koydum uzandım kaldırdım bacaklarımı yükseğe bekliyorum hafiflemesini cok teşekkür ederim🤲
Ozgecetindag Alw suyu cok tüketiyorum 3,5 4 lt kadar uzandım simdi inşallah geçer cok teşekkür edrrim♥️
Beyza26 Ozgecetindag çoook çok su iç derim 3lt kesin iç 2.gebeliğim ikisindede ödem şişlik gibi şeyler yaşamadım su çok fark ettiriyor
Ozgecetindag Beyza26 içiyorum canım 3,5 4 lt su tüketiyorum fakat kilo cok aldm ilk 3 ay kusmayla hiçbirşey yemememe rağmen 50 veya 55 kilo ile hamile kaldm 65 oldum 10 kilo aldm nedenide yok ortada vücudum agırlastı 35,36 haftalık hamileler gibi oldm
Meliss88 Ozgecetindag bende öleyim çok su icmeme rağmen kilo çok aldım 24 haftaligim ayaklar şişiyor havada sıcak kaltlanicaz yeterki minnoslar sağlıklı doğsun ….doğumdan sonra veririz ins kilolari😂😂
Beyza26 Ozgecetindag ilk gebeliğimde bende doğuma kadar 20 kilodan fazla aldım ama ödem şişlik belki genetikte canım
Ozgecetindag Meliss88 ben bide kilo takıntısı olanlardandım dalgıçtım zayıftım spor yapardım şimdi kendimi görünce noldum böyle diyorum😅 sonrasında veremezssem bu kilolaları cıldırırım heralde annelik böyle birşrymiş demek ki herşey onlar için :) minikler saglıklı olsun🌿🤲
Mink-hyt Ozgecetindag dün gece ve Suan bende aynı durumdayım ben tek taraf olarak yaşıyorum sağ tarafım gece doktoruma soramadım sabah sordum tuzlu suyla masaj yap ve yukarı Dik ayağını su iç dedi kızarıklık agrı acı yoksa sorun yokmus sıcaktan mıs
Ozgecetindag Mink-hyt ay cok saol canım bide tuzlu suyu deneyim o zaman sıcaklara denk geldik cok zorlıyor tabi