isadasuk Merhaba hanımlar bogmaca aşısı yaptıran varmı acaba yaptırdıysanız kaçıncı haftada yaptırdınız
Momnurse isadasuk Ben yaptırdım canım . 20.haftamda tetanozun 1.dozunu 26 dada boğmaca yaptırdım doktorum bu şekilde önerdi başka da bişey yaptırmadım
yildizfero01 isadasuk ben hem oğlumda yaptırdım hemde simdi kizima hamileligimde oğlumda doğumdan hemen sonra yapıldı kizimda 31 hafta 2 gunluk hamile iken
isadasuk irva ben ingilteredeyim burada ebem bunu kesinlikle yaptırmam gerektigini söyledi 30 haftalıgım daha hiç igne yaptırmadım oyüzden bi fikir almak istedim
isadasuk Momnurse burada hiç tetenoz aşısı yapmıyorlar sadece bogmaca yapıcaz diyince bi tereddütde kaldım cevabınız için teşekkür ederim🙏🏻
Momnurse isadasuk Doğrudur canım ülkelerin aşı uygulamaları farklı olabilir.Burdada boğmaca rutin uygulanan bir aşı değil devlette karşılamıyor zaten ama benim doktorum önerdi bende araştırdım gerçekten önemliymiş.