Esen06 Arkadaşlar merhaba 5.haftamda yüzümde kahverengi lekeler olusmaya başladı 😢 güneş kremi kullanmama rağmen neler yapıyorsunuz bu leke oluşmalarının en aza indirmek için
Baharata Esen06 canım bende 12 haftalık hamileyim dün fark ettim göz kenarlarımda çil gibi lekeler oluşmuş bazıları doğumdan sonra gider diyor bide şey duydum doğruluğundan emin değilim doğumdan sonra gelen sütünle yüzüne sürersen gider diyorlar
irva Esen06 Benim de çenemde sağda ve solda kırmızı kırmızı var yanık gibi.😅 doğumdan sonra geçiyormuş kalıcı değilmiş.Öyle diyordu buradaki bazı arkadaşlar.
Esen06 Baharata evet evet bende onu duymuştum hatta çocukların yüzünede artan sütü yüzüne sürülmesi gerektiğini ve anneninde😊
Esen06 Umarım geçer hepimizin lekeleri sevgili arkadaşlar hepimize allahım güzel doğumlar nasip etsin 😘
Astunazmn Bnmde dudagimin altinda ve yanak cizgilerimde bole yanmis gbi leke oldu canim sıkılıyor :(((((( simdi krem kullansak gecermi
Esen06 Astunazmn krem kullansak geçer mi bilmiyorum tam emin değilim o konuda ama doğumdan sonra geçilir deniliyor
Muhammedyusuf Üçüncü gebeliğim olarak söylüyorum geçmez şuan ne kullansa da ama doğumdan sonra geçiyor eski haline dönüyor cilt … Ama daha aza indirilebilir güneş kremi kullanarak 🤗