Rabiadeniz-123 Merhaba hanimlar ben 38+2 günlük hamileyim buzlu su içiyorum etraftakiler içme doğumun zor olur falan diyo bu konuda bilgisi olan var mı acaba
Deletedmom253 Rabiadeniz-123 hamileliğimin başından beri sebilden su alıp üstüne buz ekleyip içiyorum öyle bişey varsa ben doğuramam😂
zeyzey95 Rabiadeniz-123 ben buz yiyorum 😂 annemde bana hamileyken çok yemiş turp gibiyim maşallah 😂 bişey olmaz
Mervis60 Rabiadeniz-123 youtubede dr kagan kocatepe var izleyin onun öyle videosu var ben izledim için rahatladı içiyom valla bende napim.sicak hava
Rabiadeniz-123 zeyzey95 ya banada hep kiziyolar bende soğuk olmasa icemiyorum iki gün icmiyim dedim ama bu sefer de su tüketmediğimi gördüm bi daha içmeye başladım