Fyz90 Merhabalar 75 lik şeker yükleme sonuçlarım bu şekilde çıktı Bilgi sahibi olan varsa değerlendirebilir mi ??? Teşekkürler açlık glukoz 82 ogtt 75gr 60.dk Sonucum 142 ogtt 75gr 120.dk sonucum 89
Asmin_123 Fyz90 gayet iyi gebelik şekeriniz yok benim çıktı diyet verdiler evde ölçüm yaptım sizinkisi gayet iyi korkmanıza hiç gerek yok
Asmin_123 DamlaNur29 değerleriniz düşmüyor mu benimkisi düşüyor mesela 3 saat sonra 84 oluyor yemekten sonra hemen ölçtügumde cikiyo oda doktor normal dedi iki saat SONRA olcmem lazim dedi sabahları da 87 bazen daha düşük ama şekerli seyler yedimi ister istemez cikiyo tabi sizinkisi ac nekadar cikiyo
DamlaNur29 Asmin_123 canım 1.saat ölçüyorum ben yemek lokmasını ilk agzıma koydugum andan sayıyorum tam 1 saat ama bu ara açlıklarım yüksek cıkıyor tokluklarım normal cıkıyor dün açlık sabah 101 tokluk 120 bide helva yedim sinirlendim yesemde. Cıkıyor yemesemde cıkmadı yani